RASEDATE VESIAEROOBIKA

Suurepärane võimalus hoida rasedusaegset kehalist aktiivsust turvaliselt nii emale kui kõhubeebile. Vees on hea oma treeninguid jätkata või siis nendega alustada. Koormuse valik lähtub kindlasti enesetundest ja kehalisest aktiivsusest enne rasedust, raseduse kulust ja suurusest. Treeningut võib teha vastavalt enesetundele raseduse lõpuni.

Vee positiivsed omadused beebiootel naisele: hea enesetunne, lõõgastab, kiirendab ainevahetust – kontroll kehakaalu üle, annab hea une, vähendab turseid, reguleerib vererõhku, parandab hingamise kvaliteeti, vees on kerge olla, annab paremad eeldused normaalseks sünnituseks ja kiirema sünnitusjärgse taasumise.
Konsulteeri oma arstiga enne treeningusse tulekut.

Broneeri aeg Mustamäele

SEENIORIDE VESIVÕIMLEMINE

Vesi on parim keskkond eaka inimese treeninguks. Vesi rahustab, annab võimaluse turvaliselt treenida oma lihaskonda, kahjustamata liigeseid ja vältides vigastusi. Vesi vähendab gravitatsiooni – seega on ta üks parimaid liikumisvorme ülekaalulistele.

Vee kasulik toime liigestele, südame- veresoonkonnale ja üldisele enesetundele on ammu teatud. Treenides turvalises veekeskkonnas lihaskonda, saab kerge vaevaga rühti ja tasakaalu parandada, nõrgemaid lihasgruppe järele aidata, et end paremini tunda. Seenioride grupis treenides saab olla sotsiaalselt aktiivne ja muuta oma eluhoiakut positiivsemaks, vähendada stressi ja tunda end hästi.

Broneeri aeg Lasnamäele