VESIVÕIMLEMINE

Vesi masseerib, lõõgastab ning aitab vähendada stressi. Regulaarse vesivõimlemise abil saab säilitada ja parandada vastupidavust, tasakaalu ja liigutuste koordinatsiooni. Vesi oma erilise keskkonnaga avaldab organismile mitmekülgset toimet, mõjutades mehhaaniliselt ja termiliselt nahka, toimib ta selle kaudu närvisüsteemile, südametalitlusele, vereringele ja ainevahetusele. Vesivõimlemine in ideaalne aktiivse treeningu meetod eakatele, ülekaalulistele ja liigeshaigust põdevatele inimestele, sest vesi  teeb nad kergeks ja võtab valu.

Broneeri aeg Lasnamäele

VESIPILATES

See on Pilatese treeningu vee variant, kus keskendutakse lihasgruppidele koormuse andmisele ja hingamisele, millele pööratakse suurt tähelepanu. Peamiseks vahendiks on veetakistus, harjutused on lihtsad ja efektiivsed. Vesipilates on disainitud kogu keha jaoks, et suurendada painduvust, tugevdada lihaskonda, parandada tasakaalu ja rühti. Sobib nii noortele kui seenioridele, naistele ja meestele. See treening on kasulik kõikidele, kes tahavad end hästi tunda ja terved olla ning sportlastele, et vigastusi ennetada.

Broneeri aeg Lasnamäel

VESIFÜSIOTERAAPIA

Terapeutiliste harjutuste sooritamine basseinis arendab paljusid lihaseid, ergutab hingamiselundite tööd ja mõjutab soodsalt südametegevust. Füsioteraapia basseinis sobib ka neile, kellele tavaline võimlemine on liiga raske nagu liigesehaigetele, halvatutele või  ülekaalulistele. Vees kaotab keha üleslükkejõu tõttu kuni 90%  oma kaalust, mis teeb võimalikuks aktiivse tegevuse ka väga rasketele ja haigete liigestega inimestele. Vesi- see on tervis!

Broneerimiseks võta meiega ühendust.